A Debreceni Egyetem Műszaki karán, már tényleg nagy hagyománya van a versenyzésnek. A DE-MK Motorsport 2019-es megalakulása nagy változást hozott a csatlakozó hallgatók életében. Az előző évet nézve volt esemény bőségesen. Kétkerekes kanyarvétel az első versenyen Kakucson. Majd esős futam Kiskunlacházán, ahol a benzinszivattyú mondta be az unalmast. A csapat egy 8 perces szervizzel megoldotta a problémát és a versenyt teljesítette.
Ezt követően a dobogó legalsó fokára is felállhattak a fiúk.

Ami ezután jött, az már elég fájdalmas volt a csapat szempontjából.
Egy román kamion árokba tolta a versenyautót szállító autómentőt és itt minden ketté tört. Személyi sérülés szerencsére nem történt. Mindenki kiszállt, de akkor úgy nézett ki, hogy nincs folytatás.

Majd segítséget kértünk a Fiat Baráti Körtől és aki tudott segített (köszi: Takácsné Rados Orsolya, Takács Máté, Farkas Dávid). Kaptunk egy kabint (köszi: Venter Zsolt). A szállítás sem volt egy izmos összeg (köszi: Deák Tomi). A Fiat Baráti kör segített, hogy folytassák.

Ami ez után jött, az már kicsit búcsú volt a zöld családitól és egy új kezdet a kék 3 ajtós számára. 2019-ben még rajthoz álltak, de az utolsó versenyt kuplunghibával feladni kényszerültek. Nem voltak szomorúak, mert teljesítették az elvárt célt! Visszatértek a versenypályára.

A 2020-as szezonnak a koronavírus eléggé keresztbe tett, De a jó hír, hogy június 6-án újra elrajtol a mezőny Kiskunlacházán. A felkészülést megkezdték, és immár javában folyik a kaszni vaspótlása. A fiúk vidámak, de fáradtak is. Mert most bele kellett húzni.

Amint látjátok egy T-Rex beleharapott... De, dontfosh ez is javítva lesz. Már jól haladnak és ha kész, regisztrálnak a versenyre.

Kék autó, kék hegesztő, kék emelő, kék szerszámos. Megkékültek.
Egyébként azt a címet is adhattam volna, hogy az almafa alól a Hungaro-Ringre. Hogy miért? Na ez egy jó sztori... Egyszer talán le is írom