Megszívtam a biztosítóval! Megfizettem a tanulópénzt...

2020.04.17

Mindenki számára némi stresszt okoz, a biztosítóval való kommunikáció. Baleset esetén inkorrekt bánásmód sem ritka a szenvedő féllel szemben. Nem akarom szidni a biztosítókat ezt előre leszögezem. Egyszer már sikerült a biztosító egyesülettől megszabadulnom. De most megmutatom az A.... biztosító hozzáállását a biztosításhoz. Tavaly kötöttem hozzájuk egy drága biztosítást, mert hát nyilván hülyeséget követtem el. Volt olcsóbb is... Hát ez van. Nem reklamáltam, benyeltem. Idén ez le is járt volna. De nem tájékoztattak, a szerződés megszűnéséről. 

Kaptam egy levelet, amit te is megkapsz év végén. Ebben (jobb esetben) küldenek egy felmondási nyilatkozatot (ezt nem kaptam meg). Így szóltam a biztosítási alkuszomnak az A....-nál, hogy biztosítsa számomra, az összes papír, amivel itt tudom hagyni a biztosítójukat. Elküldte a levelet, amit megkaptam... Na szóval ezt megkaptam, de mást nem küldött, hát úgy voltam vele, hogy akkor elég ennyi. Nem tudok mindennel foglalkozni. Szarakodni holmi biztosítósokkal pláne. Rákötöttem egy biztosítást a G......-nél. Na, mint kiderült, nem mondták fel a szerződést. Ezek után felhívtam a központi telefonszámukat. Ahol felvette egy hölgy és konkrétan lecseszett, hogy nem küldtem időben. Mit? Amit az alkusznak kell intézni?? Na neee... Itt azért eltört bennem valami. Ők nyújtanak egy szolgáltatást, amiért fizetek. Nem az én feladatom őket gardírozni. Kifejtettem neki egy 15 perces monológban, majd jött a terelés. Kértem a főnöke számát, amit természetesen nem kaptam meg. Így hagytam az egészet a francba. Úgysem tudok idén szabadulni tőlük és buktam 16 000 Ft-ot. Mert én tele vagyok pénzzel... Majd hívtak, hogy én voltam a hibás. Elmondtam ugyanazt, amit az ügyfélszolgálatos hölgynek. Nem tetszett a dolog. Hát most komolyan. Inkorrekt lehúzás az A.... részéről.

Nem azt mondom, hogy én nem vagyok hibás. DE! Hibás vagyok! Akkor hibáztam, amikor az A.....-nal kötöttem KGFB-t. Nem írok nevet, mert az üzletrontás lenne. Minden esetre az ismerőseim tudni fogják.

Dühösre sikerült a hangvétel, nézzétek el! De szerintem, ha igénybe veszek egy szolgáltatást, akkor a szolgáltatónak teljes körben intézni kell a szerződés aláírásától a szerződés megszüntetésével bezárólag az én ügyemet. Ezért alkalmaznak alkuszokat profitért. A többi kifogás és a kifogás nem érdekel. Idén benyeltem, de jövőre nem fogom. 

Ha lemondod a szerződésed, akkor itt egy hasznos fájl! Használd sikerrel!

KGFB felmondás található a mellékletben!


Tanulj belőle, hogy a biztosítónak addig vagy fontos, amíg aláírod a papírodat. Legyél körültekintő és ne hibázz (a biztosító szerint), mint én! 

(Madwe)

 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el